۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

۵ سایت برتر اشتراک گذاری فایل در توییتر

اگر شما هم یکی از هواداران توییتر و علاقمند به اشتراک گذاری فایل هایتان در توییتر هستید، در این مطلب ۵ سایت برتری که برای شما این امکان را فراهم می‌آورد معرفی می‌کنیم.

تمامی این سایت ها از یک روال مشخص استفاده می‌کنند که در آن ابتدا شما فایل‌تان را در سایت آپلود می‌کنید، سپس آن سایت به شما یک لینک کوتاه از آدرس دانلود آن فایل می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی از طریق همان سایت آن لینک را توییت کنید و با این کار دوستانتان در توییتر می‌توانند به راحتی و تنها با یک کلیک آن فایل را دانلود کنند. توییت کردن به مراتب از سرعت بالاتری نسبت به ارسال یک فایل توسط ایمیل برخوردار است.

- TwitDoc.Com: این سایت یکی از محبوترین سایت‌ها برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها در توییتر می‌باشد که با مراحلی بسیار ساده این کار را برای شما انجام می دهد. اطلاعات کاربری خود را وارد کنید، فایل خود را انتخاب کرده و در نهایت متن توییت خود را بنویسید. شما می‌توانید فایل‌های نوشتاری خود را حداکثر تا ۱۵ مگابایت، فایل‌های تصویری و گرافیکی را حداکثر تا ۱۰ مگابایت و فایل‌های صوتی و ویدئوی‌تان را حداکثر تا ۲۵ مگابایت کاملاً رایگان آپلود کنید.

Filetwt.com: این سایت نیز همه کارهای معمول را انجام می‌دهد با این تفاوت که شما می‌توانید هر فرمت فایلی که دوست دارید حداکثر تا ۲۰ مگابایت آپلود کنید. همچنین شما می‌توانید با عضویت در این سایت فایل‌های آپلودی خود را نیز مدیریت نمائید.

Acamin.com: شما می‌توانید حداکثر تا ۲۰ مگابایت آپلود کرده و همزمان در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، فیس بوک و… آنها را برای دوستانتان قرار دهید. تمامی مراحل بسیار ساده بوده و شما تنها می‌بایست انتخاب کنید که در کدام شبکه‌ها اضافه شود.

ShareTwitter.com: اما اگر شما می‌خواهید فایلی حجیمی را در توییتر آپلود کنید پاسخ‌تان در این سایت است. این سایت به شما این اجازه را می‌دهد که تا ۵۱۲ مگابایت با هر فرمتی را آپلود کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید بر فایل های اشتراک گذاریتان نیز کنترل کنید.

TwitFS.com: اما آخرین سایتی که قصد معرفی در این مقاله را داریم از جهاتی به رپیدشایر شباهت دارد، زیرا در این سایت نیز شما می‌توانید هم به صورت رایگان و هم با پرداخت اندکی هزینه امکانات بیشتری نیز داشته باشید.

نسخه رایگان: شما می‌توانید حداکثر تا ۲۵۰ مگابات آپلود کنید با این شرط که پس از ۳۰ روز بدون دانلود، فایل از روی سرور پاک گردد.

نسخه پریمیوم: شما با پرداخت اندکی پول می توانید تا ۲.۵ گیگابایت آپلود کرده و آن را توییت نمائید با امکاناتی متفاوتی نظیر ارسال پیغام خصوصی و…

هیچ نظری موجود نیست:

 اینم یه راه حله دیگه که سریعتره البته $ sudo git clone \ -b workstation-$( grep player.product.version /etc/vmware/config | sed '/.*\...